Garłacz Czeski Siodłaty Łapciaty

wojcik27
Posty: 7
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 8:52 pm
Kontakt:

Garłacz Czeski Siodłaty Łapciaty

Post autor: wojcik27 » pn wrz 06, 2010 6:56 pm

Witam proszę o ocenienie moich dwóch samców z 2010r.
Samiec 1:
Samiec 2:
Załączniki
Zdj%C4%99cie0371.jpg
Samiec 2
Zdj%C4%99cie0366.jpg
Samiec 1

flisek218
Posty: 68
Rejestracja: wt sty 18, 2011 10:13 pm
Kontakt:

Re: Garłacz Czeski Siodłaty Łapciaty

Post autor: flisek218 » ndz lut 13, 2011 10:38 pm

postawa 1 jest oki drugiego troche gorsza wiesz nie znam sie zbyt na tej odmianie interesują mnie tylko Garłacze Pomorskie :(
jak na razie widać że to młode spróbuj hodować takie a jak masz troche kasy to kup lepszej klasy na giełdzie którą prowadzą obok wystawy
Ostatnio zmieniony pn lut 14, 2011 9:25 pm przez flisek218, łącznie zmieniany 1 raz.

marcin.
Posty: 23
Rejestracja: pt sty 28, 2011 8:21 am
Kontakt:

Re: Garłacz Czeski Siodłaty Łapciaty

Post autor: marcin. » pn lut 14, 2011 5:55 pm

Flisek218 proponujesz zeby kupic cos lepszego na giełdzie. Moze napiszesz na jakiej giełdzie mozna kupic lepsze ptaki? Z mojego wieloletniego doswiadczenia wiem ze dobre ptaki mozna nabyc tylko z wystawy z dobrą oceną albo od hodowcy z gołebnika. A na giełdach to są same odpady i choroby. Na giełdzie nie ma materiału na championa. Ja na czechach tak dobrze sie nie znam bo jestem hodowcą garłaczy pomorskich ale te dwa ptaszki nie są takie złe. Zwlaszcza ze to młode sztuki.

flisek218
Posty: 68
Rejestracja: wt sty 18, 2011 10:13 pm
Kontakt:

Re: Garłacz Czeski Siodłaty Łapciaty

Post autor: flisek218 » pn lut 14, 2011 9:22 pm

ale mi chodzi o giełdę (targowisko) które jest prowadzone obok wystawy jest wystawa a obok taka giełda czyli wiesz już o co mi chodzi nie o jakiś rynek na mieście tylko jak jest wystawa to obok prowadzony jest handel i tam masz kupić coś a nie na jakimś rynku

bubi
Posty: 531
Rejestracja: pn lip 30, 2007 4:59 pm
Kontakt:

Re: Garłacz Czeski Siodłaty Łapciaty

Post autor: bubi » pn lut 14, 2011 9:43 pm

marcin. pisze:Flisek218 proponujesz zeby kupic cos lepszego na giełdzie. Moze napiszesz na jakiej giełdzie mozna kupic lepsze ptaki? Z mojego wieloletniego doswiadczenia wiem ze dobre ptaki mozna nabyc tylko z wystawy z dobrą oceną albo od hodowcy z gołebnika. A na giełdach to są same odpady i choroby. Na giełdzie nie ma materiału na championa. Ja na czechach tak dobrze sie nie znam bo jestem hodowcą garłaczy pomorskich ale te dwa ptaszki nie są takie złe. Zwlaszcza ze to młode sztuki.
W Poznaniu mozna było kupic niezłe siodłate :wink: ,w Toruniu też coś bedzie 8)
mbudniewicz.pl.tl

flisek218
Posty: 68
Rejestracja: wt sty 18, 2011 10:13 pm
Kontakt:

Re: Garłacz Czeski Siodłaty Łapciaty

Post autor: flisek218 » pn lut 14, 2011 10:00 pm

nom już masz odpowiedź a ja wybieram sie do Torunia bo mam tylko 20km xd

Awatar użytkownika
michu1530
Posty: 237
Rejestracja: pt mar 27, 2009 6:31 pm
Lokalizacja: Czeczewo
Kontakt:

Re: Garłacz Czeski Siodłaty Łapciaty

Post autor: michu1530 » wt lut 15, 2011 4:33 pm

a ja też będę w Toruniu
Pozdrawiam
Artur.S

ODPOWIEDZ