Najladniejsze golebie

zbyszek

Post autor: zbyszek » pt lip 13, 2007 8:58 pm

Krymka polska ,Rostowski bialopiersny, Czilik rostowski

Awatar użytkownika
SETER
Posty: 826
Rejestracja: sob lis 26, 2005 9:59 pm
Lokalizacja: C.K Galicja
Kontakt:

Post autor: SETER » pt lip 13, 2007 9:10 pm

1. Koroniarz sercaty
2. Mewka polska
3. Sroka krakowska

PS. dodalbym Srebrniaka, ale to juz 4 :wink: :lol:

Przemolek444
Posty: 30
Rejestracja: pn sty 15, 2007 7:09 pm
Lokalizacja: Nowa Sol
Kontakt:

Post autor: Przemolek444 » pt lip 13, 2007 9:33 pm

pocztowe
loczek
niemiecki wystawowy

matianto
Posty: 242
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 4:45 pm
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: matianto » pt lip 13, 2007 9:51 pm

:arrow: perukarz
:arrow: Krymka Bialostocka
:arrow: Niemiecki wystawowy

Awatar użytkownika
merx
Posty: 207
Rejestracja: pn sty 29, 2007 4:59 pm
Kontakt:

Post autor: merx » pt lip 13, 2007 11:28 pm

Ja kocham rysie.Polskie rysie!!!

Awatar użytkownika
MiRasM
Posty: 100
Rejestracja: pn sty 02, 2006 11:15 pm
Lokalizacja: lubuskie - nie mylic z lubelskim ;)
Kontakt:

Post autor: MiRasM » pt lip 13, 2007 11:42 pm

Zbiter zawsze cos wymysli i namiesza, ale w pozytywnym tego slowa znaczeniu...;)
Przylaczam sie wiec do zabawy...w lotnych to bym wiedzial od razu :) ,
a tak ogolnie...to alfabetycznie...
gile...
motyl warszawski...
pawiki...
Przy okazji pozdrawiam wszystkich hodowcow...:)

Awatar użytkownika
BigGrzyb
Posty: 160
Rejestracja: czw lis 17, 2005 12:18 am
Kontakt:

Post autor: BigGrzyb » sob lip 14, 2007 12:37 am

1. Bij Uzbecki (krotkodzioby)
2. Pawik (nowy typ)
3. DuĂąski Lotny

duszekM
Posty: 94
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 3:35 pm
Kontakt:

Post autor: duszekM » sob lip 14, 2007 12:21 pm

soczka polska krotkodzioba
wywrotek mazurski
mewka polska

Kristofer
Posty: 89
Rejestracja: pn lis 13, 2006 4:39 pm
Kontakt:

Post autor: Kristofer » sob lip 14, 2007 3:51 pm

1.Sroka krakowska
2.GdaĂąski wysokolotny
3.Mewka polska

Awatar użytkownika
Jaroslaw
Posty: 28
Rejestracja: czw cze 22, 2006 6:16 pm
Lokalizacja: Pulawy
Kontakt:

Post autor: Jaroslaw » sob lip 14, 2007 5:53 pm

:arrow: Bij uzbecki -krotkodzioby typu wystawowego
:arrow: Motyl warszawski
:arrow: Masciuch
Jarek_prezes

Awatar użytkownika
stasiek
Posty: 785
Rejestracja: wt sty 10, 2006 9:24 pm
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: stasiek » sob lip 14, 2007 7:23 pm

:arrow: Wajszkopy
:arrow: Goloszyjka
:arrow: Orlik Lubelski

Awatar użytkownika
Piotrek 91
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 28, 2007 3:46 pm
Kontakt:

Post autor: Piotrek 91 » sob lip 14, 2007 8:54 pm

Jest duzo moich ulubionych ras golebi i nie wiem ktore dac na pierwsze miejsca ale wiadomo:
:arrow: Motyle warszawskie
:arrow: Mewki polskie
:arrow: Felegyhazer
Ale jest masa innych ras ktore podobaja mi sie rownie bardzo jak te.
Widyny
Motyle Warszawskie
Pawiki

Szymon*13
Posty: 67
Rejestracja: pn sty 08, 2007 4:42 pm
Lokalizacja: czernin
Kontakt:

Post autor: Szymon*13 » sob lip 14, 2007 10:20 pm

1.Kingi
2.Pawiki
3.Garlacze pomorskie :P

Awatar użytkownika
hlp
Posty: 10
Rejestracja: pn sty 09, 2006 11:05 pm
Kontakt:

Post autor: hlp » ndz lip 15, 2007 6:26 am

- orlik polski
- dragon
- listonosz polski

krystek
Posty: 32
Rejestracja: pn lip 09, 2007 7:25 pm
Lokalizacja: poznaĂą
Kontakt:

Post autor: krystek » ndz lip 15, 2007 9:19 am

witam:


1.Garlacz z Norwich

2.Loczek.

3.Lahore.

a takze pozatym;king,perukarz,pawiki,damascanski i oczywiscie golebie krotkociobe,tj.mewka polska,
Krystek

Awatar użytkownika
dafi
Posty: 92
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 6:26 pm
Kontakt:

Post autor: dafi » ndz lip 15, 2007 10:25 am

1.Sroczka Polska Krotko dzioba
2.Wywrotek Mazurski
3.Barwnoglowka Krolewiecka

Awatar użytkownika
zbiter
Posty: 1905
Rejestracja: wt lis 15, 2005 9:26 pm
Kontakt:

Post autor: zbiter » ndz lip 15, 2007 11:12 pm

Tak jak obiecalem -oto podsumowanie naszego plebiscytu na najladniejsza rase .Glosowalo 40 uzytkownikow ktorzy wymienili 56 ras i odmian golebi.Zdecydowanie wygrala stara Polska rasa .Oto 5 pierwszych miejsc ,do czolowki wkradla sie jedna obca ,malo znana rasa .WYNIKI:
1.Mewka Polska -21 pkt
2.Bij Uzbecki (krotkodzioby) -13pkt
3.Krymka Bialostocka -12pkt
4.Pocztowe ( :shock: )-9 pkt
5. Brodawczak 8pkt i Sroczka Polska -8pkt
Jaki nasuwa sie wniosek? Najbardziej podobaja sie rasy krotkodziobe (nastepne w kolejnosci -Motyl warsz. i Masciuch Polski po 7 pkt)
Szukaj a znajdziesz

Awatar użytkownika
adam191
Posty: 121
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 10:44 pm
Lokalizacja: Kolobrzeg
Kontakt:

Post autor: adam191 » ndz lip 15, 2007 11:16 pm

kolego Zbiter nie wiem skad ta minka przy pocztowych;) chyba kazdy z nas mial w swym golebniku jakiegos pocztowego;)to, co najprostsze, jest tez najlepsze;)

czerwik112
Posty: 3
Rejestracja: pn lip 02, 2007 9:39 pm
Kontakt:

golebie

Post autor: czerwik112 » wt lip 17, 2007 5:04 pm

1. Barwnoglowka krolewiecka

2. bij uzbecki

3. tshelabinsker :wink:

Warcraft
Posty: 356
Rejestracja: pt lis 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: Warcraft » ndz lip 22, 2007 2:16 am

a moge dosta jakies wyroznnienie dla Koroniarzy koĂącatych??:D:D:D

simona
Posty: 28
Rejestracja: pn mar 13, 2006 3:15 pm
Kontakt:

Post autor: simona » ndz lip 22, 2007 7:12 pm

Troche sie spoznilem, ale wedlug mnie najladniejsze to:
1. Czajka saksoĂąska.
2. Garlacz pomorski.
3. Garlacz hanacki.

Kamilstrzel
Posty: 112
Rejestracja: pn lip 23, 2007 4:52 pm
Lokalizacja: okolice zwolenia(mazowieckie)
Kontakt:

Post autor: Kamilstrzel » wt lip 24, 2007 10:00 pm

Witam! Ja tez sie spoznilem. Ale tylko dlatego ze dopiero sie zarejestrowalem. Wedlog mnie najladniejsze golebie to:
1- Mewka polska
2- Czajka saksoĂąska
3- I wiele innych ras. Pozdrawiam!

Radziu
Posty: 5
Rejestracja: pn lip 23, 2007 2:06 pm
Lokalizacja: bygd
Kontakt:

Post autor: Radziu » wt lip 24, 2007 11:00 pm

ja tak samo jak poprzednik spozniony moje typy:-warszawski Motyl,masciuch ,wywrotek Mazurski. :D

piotrek 76
Posty: 4
Rejestracja: pn lis 05, 2007 2:48 pm
Kontakt:

Post autor: piotrek 76 » ndz lis 11, 2007 9:03 pm

Wtam!
Moim zdaniem naj ladniejszymi golabkami sa;
Krymka bialostocka:
Motyl warszawski:
BerliĂąski krotkodzioby.

Pozdrawiam!

karo
Posty: 28
Rejestracja: pn lis 12, 2007 5:07 pm
Kontakt:

Post autor: karo » pn lis 12, 2007 8:31 pm

cze mi podobaja sie kingi

Zablokowany