Bij uzbecki krótkodzioby.

Awatar użytkownika
jarooo
Posty: 357
Rejestracja: śr sie 30, 2006 7:44 am
Lokalizacja: Radzymin
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: jarooo » pn sty 17, 2011 4:36 pm

Nawet na krajówce nie było dobrych bij krotko dziobych przynajmniej ja nie widziałem ani w sobotę ani w niedziele Bardzo liczyłem ze będzie coś w dobrym wydaniu :( :( na wystawie nie było ani jednej sztuki krótkiej jedynie średnio dziobe
jarooo-24.flog.pl

Awatar użytkownika
wscekly4405
Posty: 995
Rejestracja: sob paź 17, 2009 1:53 pm
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: wscekly4405 » pn sty 17, 2011 7:13 pm

bij uzbecki krótkodzioby nie ma w polsce wzorca wiec jak miał być wystawiany chyba że jako pokaz
golebie-akrobatyczne

krzysiek
Posty: 3656
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 9:53 pm
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: krzysiek » pn sty 17, 2011 7:21 pm

Bij kapkan (cokolwiek by to nie było,bo kapkan to odmiana barwna uzbeka) też nie ma wzorca,a był wystawiany.Co ciekawe,czerwono pstrokate uzbeki,były dwa wystawiane i obydwa dostały punkty za rysunek.Jak u ptaków,którym rysunek zmienia się z wiekiem ocenić rysunek.No i jak dokonać oceny,skoro wzorzec tego rysunku jasno nie określa.

Awatar użytkownika
wscekly4405
Posty: 995
Rejestracja: sob paź 17, 2009 1:53 pm
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: wscekly4405 » pn sty 17, 2011 7:32 pm

kapkan to odmiana barwna także biji gruzińskich [tibilisi]
golebie-akrobatyczne

Awatar użytkownika
jarooo
Posty: 357
Rejestracja: śr sie 30, 2006 7:44 am
Lokalizacja: Radzymin
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: jarooo » pn sty 17, 2011 9:22 pm

Chodziło mi głównie o giełdę ze nie było żadnej fajnej sztuki :D
Ale i na wystawie ogólnie mało było bij uzbeckich :D
jarooo-24.flog.pl

krzysiek
Posty: 3656
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 9:53 pm
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: krzysiek » pn sty 17, 2011 10:59 pm

Rzeczywiście,gruzińskie też występuja w tym kolorze. Litwin miał parę takich na giełdzie.

Awatar użytkownika
wscekly4405
Posty: 995
Rejestracja: sob paź 17, 2009 1:53 pm
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: wscekly4405 » pn sty 17, 2011 11:14 pm

tak Rajmund miał w kolorze kapkan i czili [białe z zroszoną głową] bardzo mocno fikające ptaki myślę że jak ktoś kupił to się na nich nie zawiedzie pozdrawiam
golebie-akrobatyczne

krzysiek
Posty: 3656
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 9:53 pm
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: krzysiek » pn sty 17, 2011 11:24 pm

Zobaczymy jak wypuszczę. Wziąłem też białe bakińce i czarnego samca.

Awatar użytkownika
wscekly4405
Posty: 995
Rejestracja: sob paź 17, 2009 1:53 pm
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: wscekly4405 » pn sty 17, 2011 11:35 pm

czekam na relacje z pierwszego lotu mam nadzieję że nie przechwaliłem Rajmunda ja narazie mam od niego ptaki i są ok dla Zbyszka [zbitera] dałem dwie pary grzywaczy i też raczej nie narzeka a właśnie od Rajmunda były pozdrawiam
golebie-akrobatyczne

krzysiek
Posty: 3656
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 9:53 pm
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: krzysiek » pn sty 17, 2011 11:41 pm

Kupiłem jeszcze od niego samicę melitopolską. To odmiana nikołajewskich,ale mniejsza,wielkości orlika lubelskiego. Kolor "ruski",czyli coś w rodzaju szymla i z niedużymi łapciami.Zapraszałem go na wystawę do Poznania,ale mówił,że niestety nie przyjedzie,bo w tym czasie będzie na wystawie w Moskwie.

Awatar użytkownika
jarooo
Posty: 357
Rejestracja: śr sie 30, 2006 7:44 am
Lokalizacja: Radzymin
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: jarooo » pn lut 21, 2011 5:41 pm

Kradzież bij p. Janusza Marchelskiego
jarooo-24.flog.pl

Awatar użytkownika
jarooo
Posty: 357
Rejestracja: śr sie 30, 2006 7:44 am
Lokalizacja: Radzymin
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: jarooo » wt mar 01, 2011 6:06 pm

jarooo-24.flog.pl

Dispar
Posty: 1099
Rejestracja: pn sie 27, 2007 2:55 pm
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: Dispar » wt mar 01, 2011 6:53 pm

Jaroo - co się chwalisz nie swoimi gołebiami?? :D :D :D
W temacie który załozyłeś "Krymka białostocka" Wrona wrzucił zdjęcia a Ty nie komentujesz ?

Awatar użytkownika
jarooo
Posty: 357
Rejestracja: śr sie 30, 2006 7:44 am
Lokalizacja: Radzymin
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: jarooo » wt mar 01, 2011 7:22 pm

Ja nie powiedziałem ze to jest mój gołąb :) wkleiłem linka bo podobno bij krótko dzioby nie ma wzorca w Polsce
a u jest ocenka :D . Ale może jestem w błędzie :o
jarooo-24.flog.pl

krzysiek
Posty: 3656
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 9:53 pm
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: krzysiek » wt mar 01, 2011 7:45 pm

Chyba jesteś w błędzie. To nie jest krótkodzioby, a jeśli miałby być za takiego uważany, to jest marny.

Awatar użytkownika
wscekly4405
Posty: 995
Rejestracja: sob paź 17, 2009 1:53 pm
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: wscekly4405 » wt mar 01, 2011 8:21 pm

to jest bij uzbecki średniodzioby lotny i ma w Polsce wzorzec jednak na tyle i tak nie zasłużył pozdrawiam
golebie-akrobatyczne

Awatar użytkownika
jarooo
Posty: 357
Rejestracja: śr sie 30, 2006 7:44 am
Lokalizacja: Radzymin
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: jarooo » wt mar 01, 2011 9:27 pm

Co sądzicie o tej samiczce bija :) ??? :)
Załączniki
12345678.jpg
jarooo-24.flog.pl

Valdi19
Posty: 59
Rejestracja: czw lis 05, 2009 10:19 pm
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: Valdi19 » wt mar 01, 2011 11:14 pm

Za dużo to nie można powiedzieć sugerując się tym zdjęciem:)

Awatar użytkownika
maniek86
Posty: 95
Rejestracja: śr lut 23, 2011 8:54 pm
Lokalizacja: Ossala/Cheltenham
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: maniek86 » czw kwie 14, 2011 8:46 pm

Witam,kilka postow wyzej ktos rzucil haslo ze te do lotu mozna znalez taniej tu znlazlem po 5 euro choc nie mam pojecia czy sa lotne,w klatce znajduje sie tez jeden czarny z krotszym dziobem http://www.deine-tierwelt.de/kleinanzei ... a74437540/ a tu hodowca zalaczyl nawet filmik choc te sa drozsze po 20 euro http://www.deine-tierwelt.de/kleinanzei ... a74329236/ jedyny problem taki ze sa w niemczech i trzeba sporo przejechac.

Awatar użytkownika
wscekly4405
Posty: 995
Rejestracja: sob paź 17, 2009 1:53 pm
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: wscekly4405 » pn kwie 18, 2011 2:32 pm

dobrego do lotu to ciężko za 200 euro kupić :lol:
golebie-akrobatyczne

Awatar użytkownika
jarooo
Posty: 357
Rejestracja: śr sie 30, 2006 7:44 am
Lokalizacja: Radzymin
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: jarooo » sob sty 07, 2012 5:26 pm

Tak na rozruszanie i wzowienie tematu :D
Załączniki
phoca_thumb_l_IMG_9186.JPG
phoca_thumb_l_IMG_9188.JPG
_Obraz081.jpg
jarooo-24.flog.pl

carbaloy
Posty: 255
Rejestracja: czw lis 24, 2005 4:52 pm
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: carbaloy » sob sty 07, 2012 8:32 pm

bardziej by mnie interesowaly te szeczki z drugiego planu :D :wink: , nie ma za duzo zdjec szekow ani z bialegostoku ani z Kielc :( a moze ktos posiada :D


wydmin
Posty: 225
Rejestracja: śr lip 22, 2009 10:31 pm
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: wydmin » wt sty 10, 2012 3:10 pm

Ja to durny jestem...co nie zobacze to juz bym chciał :) :) :) jak dzieciak hehe...cudne są :)...ech te gołębie :P

adammo87
Posty: 990
Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Kontakt:

Re: Bij uzbecki krótkodzioby.

Post autor: adammo87 » wt sty 10, 2012 4:24 pm

no to dajesz!!! ja gdybym mial mozliwosc posiadania teraz golebi to nic by mnie nie zatrzymalo.

ODPOWIEDZ