Strona 3 z 11

Re: Wywrotki Mazurskie

: wt lut 28, 2012 10:28 pm
autor: adammo87
Patre pisze:Witam:) to mówicie, że wywracające wywrotki to już mit?? Mi się wydawało, że zgodnie z nazwą powinno coś się dziać na niebie jeśli ta rasa jest w górze:) ale widocznie tylko mi się wydawało;) więc jak nie wywrotki to co?? Jest jakąś rasa która dobrze koziołkuje?? Słyszałem, że talka całkiem całkiem:) to też mit?
w tym problem ze juz nie na niebie i nie w gorze a w wolierze obecne, wartosciowe wywrotki znajdziesz :)

Re: Wywrotki Mazurskie

: śr lut 29, 2012 6:40 am
autor: Patre
Dzięki za odpowiedź:) to w wojlerze raczej żaden nie będzie wywracał no chyba, że ,, kręćka'' ma:D no ale ponawiam pytanie co jeśli nie wywrotki?:)

Re: Wywrotki Mazurskie

: śr lut 29, 2012 3:00 pm
autor: adammo87
rollery

Re: Wywrotki Mazurskie

: śr lut 29, 2012 5:41 pm
autor: lewap125
[quote="Patre"]Dzięki za odpowiedź:) to w wojlerze raczej żaden nie będzie wywracał no chyba, że ,, kręćka'' ma:D no ale ponawiam pytanie co jeśli nie wywrotki?:)[/q

Patre, Widać,że jesteś "mocny" w hodowli gołębi, ale pisze się ; wolierze, a nie wojlerze :wink:

Re: Wywrotki Mazurskie

: śr lut 29, 2012 8:35 pm
autor: Patre
Nigdzie nie napisałem, że jestem mocny:) Nie znam się na gołębiach:) ale cały czas się uczę:) popełniłem błąd to fakt, ale tylko umarli się nie mylą:D dziękuję za sprostowanie i doceniam twórczą krytykę:) jeśli znów się pomyle to mnie poprawiajcie:) a te rollery to faktycznie coś potrafią czy to kolejna rasa rodem z woliery:P?

Re: Wywrotki Mazurskie

: śr lut 29, 2012 8:44 pm
autor: maniek86

Re: Wywrotki Mazurskie

: śr lut 29, 2012 9:11 pm
autor: Patre
:shock: no spoko nie mam więcej wątpliwości:D też chce takie:D dzięki za linka:)

Re: Wywrotki Mazurskie

: czw mar 01, 2012 6:04 pm
autor: Jan

Re: Wywrotki Mazurskie

: sob mar 03, 2012 4:54 pm
autor: major1233
WITAM.Dzis byłem u znajomego i WYWROTKI MAZURSKIE widziałem jest czym się pochwalić.TE na wystawach to szkoda pisac .

Re: Wywrotki Mazurskie

: sob mar 03, 2012 6:02 pm
autor: jarooo
Było porobić fotki :lol: :lol: . O których wystawach mówisz (w jakim mieście) :?: :?: :?: :)

Re: Wywrotki Mazurskie

: sob mar 03, 2012 11:35 pm
autor: lewap125
major1233 pisze:WITAM.Dzis byłem u znajomego i WYWROTKI MAZURSKIE widziałem jest czym się pochwalić.TE na wystawach to szkoda pisac .
Wiesz CZEGO to ja nie widziałem :lol: , a jeszcze CO mam w domu :lol: :lol: złotą kaczkę na łańcuch i słonia w karawce .
Ja jak mam to pokazuję na wystawach.

Re: Wywrotki Mazurskie

: ndz mar 04, 2012 12:16 pm
autor: major1233
WITAM. WARSZAWA ,TOMASZÓW MAZ.

Re: Wywrotki Mazurskie

: ndz mar 04, 2012 12:19 pm
autor: major1233
WITAM.LEWAP 125. Która wystawa .

Re: Wywrotki Mazurskie

: ndz mar 04, 2012 12:25 pm
autor: major1233
JAROOO WYWROTY są w WARSZAWIE i KRYMKA BIAŁOSTOCKA . BYŁEM na wystawach i widziałem . MA czym się pochwalic kolega ze stolicy.

Re: Wywrotki Mazurskie

: ndz mar 04, 2012 4:04 pm
autor: jarooo
A co z fotkami tych championów które widziałeś czy tam masz :?: :?: :lol:

Re: Wywrotki Mazurskie

: ndz mar 04, 2012 5:22 pm
autor: major1233
WITAM. Jak kupie młode to dopiero fotki jak masz to pokaż swoje fotki.

Re: Wywrotki Mazurskie

: ndz mar 04, 2012 5:58 pm
autor: lewap125
major1233 pisze:WITAM.LEWAP 125. Która wystawa .
Garwolin 2010 , Kraków Krajowa Młodych 2010 ,Tomaszów 2009 i 2011 , Krajowa Warszawa 2011 , Warszawa 20012 , Białystok 2009 , 2010 i 2011 , wystarczy? Ocen i kolekcji poszukaj sobie sam :wink: W Szczecinie byłem i widziałem te czempiony i dobrze że nie wystawiałem bo do takiej konkurencji to szkoda by było gołębi z gołębnika ruszać :D

Re: Wywrotki Mazurskie

: ndz mar 04, 2012 6:41 pm
autor: jarooo
major1233 pisze:WITAM. Jak kupie młode to dopiero fotki jak masz to pokaż swoje fotki.
Ja nic nie będę pokazywał bo i tak ty zawsze będziesz mówił ze masz lepsze w gołębniku :D :D :D :lol: :lol: :lol:

Re: Wywrotki Mazurskie

: ndz mar 04, 2012 7:06 pm
autor: major1233
WITAM. ODWIEDZAM WYSTAWY A WARSZAWA 2012 TEŻ ODWIEDZIŁEM.NIE lubie pisac i chwalic się tak jak ty , a o TOMASZOWIE 2011 PISAŁEM ze byl WYWROTEK BO W WARSZAWIE NIE WIDZIAŁEM.

Re: Wywrotki Mazurskie

: ndz mar 04, 2012 7:14 pm
autor: jarooo
Zapraszamy również do Białegostoku tam jest fajna stawka w wywrotkach mazurskich , krymkach białostockich , motylkach warszawskich . :D :D :D Moim zdaniem jeśli chodzi o wywrotki to chyba te wystawy Warszaw , Tomaszów Mazowiecki i Białystok :D :D :D :wink: :lol:

Re: Wywrotki Mazurskie

: ndz mar 04, 2012 7:19 pm
autor: major1233
JAK tylko te wystawy odwiedzam a w KIELCACH też bylem.

Re: Wywrotki Mazurskie

: ndz mar 04, 2012 8:58 pm
autor: lewap125
major1233 pisze:WITAM. Jak kupie młode to dopiero fotki jak masz to pokaż swoje fotki.
Pokarz młode po tych młodych co kupisz i wtedy możemy podyskutować, bo jak na razie to sory, ale chyba nie mamy o czym.

Re: Wywrotki Mazurskie

: pn mar 05, 2012 10:55 pm
autor: Dispar
major1233 pisze:JAK tylko te wystawy odwiedzam a w KIELCACH też bylem.
Byłeś tam sam czy z rodzicami ???

Re: Wywrotki Mazurskie

: wt mar 06, 2012 9:40 am
autor: major1233
SZkoda z wami pisac.Bo jestescie na.....................................

Re: Wywrotki Mazurskie

: czw kwie 12, 2012 10:39 pm
autor: lewap125
http://allegro.pl/listing.php/search?st ... gory=47533

Tak wyglądają Wywrotki Mazurskie ? Przecież to śmiech na sali, ludzie czytajcie wzorzec, porównujcie do swoich. Ja tu nie widzę ani jednego dobrego wywrotka , większość to krzyżówki. Jeśli ma krótki dziób nie świadczy on o wysokiej klasie gołębia. Na tych zdjęciach te po tysiąc i więcej z krótkim dziobem to prawie czyste alsztamery.

http://www.golebnik.pl/wzorce/grupa9/wy ... zurski.htm

http://www.krymka.pl/index.php?option=c ... 7&catid=19