Właściciel ok. 200 gołębi nie żyje! Co zrobić z gołębiami?!

tide2
Kontakt:

Właściciel ok. 200 gołębi nie żyje! Co zrobić z gołębiami?!

Post autor: tide2 » wt sie 23, 2011 9:27 pm

Witam serdecznie mam poważny problem. Właściciel ok. 200 gołębi nie żyje! Co zrobić z ptakami. Nie mam pojęcia na ten temat, nie znam się na rasach, nie mam wiedzy w tym temacie dlatego liczę na wyrozumiałość . Od razu przepraszam gdyż moja niewiedza może doprowadzić do tego iż popełnię wiele gaf. Jak już pisałam jest ich około 200 różne rodzaje, gatunki itp. Wiele z nich zakupionych zostało na wystawach, część pochodzi z własnego chowu. Wuj od wielu lat pasjonował się gołębiami. Myślę że niektóre z nich ma jakąś wartość, nie ukrywam że wdowie przyda się jakiś grosik jednak liczy się dobro tych stworzeń. Nie chcę żeby pasja wuja została zmarnowana. Co powinnam zrobić? Z kim się skontaktować? Kto może pomóc?

turkot1989
Kontakt:

Re: Właściciel ok. 200 gołębi nie żyje! Co zrobić z gołębiami?!

Post autor: turkot1989 » wt sie 23, 2011 10:50 pm

zrob kilka zdjęć podaj numer telefonu a chetni sie sami znajda dla tego nie małego stada ptaków

Dispar
Kontakt:

Post autor: Dispar » wt sie 23, 2011 10:57 pm

Przedewszystkim szczere kondolencje z tego powodu.
Tutaj najbardziej byłby pomocny jakis dobry kolega Twojego wujka który jest hodowcą gołębi.
Do czasu znalezienia kupca mógłby zadbać o gołębie. Myślę, że przy atrakcyjnej cenie całe stado kupi ktoś kto handluje gołebiami a takich nie brakuje nigdzie.

tide2
Kontakt:

Post autor: tide2 » śr sie 24, 2011 1:27 pm

Witam
Bardzo dziękuję za zainteresowanie. Zdjęcia postaram się wstawić jutro. Gołębie znajdują się w Kościerzynie koło Sieradza woj. łódzkie

kornel
Kontakt:

Post autor: kornel » śr sie 24, 2011 8:53 pm