quatro - rosyjskie postawne

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

quatro - rosyjskie postawne

Post autor: quatro » ndz gru 09, 2007 4:47 pm

poniewaz braklo mi limitu w Albumie to postanowilem pokazac kilka swoich postawnych na forum,


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Bajbus
Posty: 141
Rejestracja: pt paź 13, 2006 6:21 am
Kontakt:

Post autor: Bajbus » ndz gru 09, 2007 7:03 pm

Bardzo fajne :) Jest jakas inna nazwa tych golebi ?

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » ndz gru 09, 2007 7:10 pm

promocyjnie zostal zwiekszony moj limit, takze wiecej fotek zamieszczam w Albumie, dziekuje Panie Jurku

Awatar użytkownika
Lukezi
Posty: 555
Rejestracja: czw gru 21, 2006 8:33 am
Kontakt:

Post autor: Lukezi » ndz gru 09, 2007 7:13 pm

czy inaczej mowi sie na nie wolozaĂąskie czerwonopiersne????? strasznie mi sie podobaja gratulacje super ptakow

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » ndz gru 09, 2007 7:15 pm

Bajbus pisze:Bardzo fajne :) Jest jakas inna nazwa tych golebi ?
oczywiscie, nazwa rosyjskie postawne dotyczy pewnej grupy golebii rosyjskich, do ktorej nalezy wiele ras zadziwiajacych swoja budowa i postawa, specjalnie nie powiem jak sie nazywaja te dwie pokazane przeze mnie, jestem ciekaw ile osob nie wie co to za rasy, swoja droga jestem zdziwiony Bajbus, bo to znane rasy

tak na marginesie powiem, iz te fotografowane byly podczas odpoczynku ptakow, w sytuacjach gdy sa w jakis sposob pobudzone wygladaja troszke inaczej, tzn maja bardziej zwarta postawe i pusluja doslownie calym korpusem, nie tylko szyja

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » ndz gru 09, 2007 7:17 pm

Lukezi pisze:czy inaczej mowi sie na nie wolozaĂąskie czerwonopiersne????? strasznie mi sie podobaja gratulacje super ptakow
Brawo Lukezi, jedna z tych ras wolzaĂąskie czerwonopiersne w kolorze zoltym, taki troche paradoks, poza granicami Polski nazywaja sie poprostu wolzaĂąskie (volga), a u nas dla utrudnienia wolzaĂąskie czerwonopiersne

Awatar użytkownika
Lukezi
Posty: 555
Rejestracja: czw gru 21, 2006 8:33 am
Kontakt:

Post autor: Lukezi » ndz gru 09, 2007 7:19 pm

jeszcze slyszalem okreslenie lentacze ale niewiem czy akurat odnosnie do tej rasy

Awatar użytkownika
Bajbus
Posty: 141
Rejestracja: pt paź 13, 2006 6:21 am
Kontakt:

Post autor: Bajbus » ndz gru 09, 2007 7:20 pm

quatro pisze:
Bajbus pisze:Bardzo fajne :) Jest jakas inna nazwa tych golebi ?
oczywiscie, nazwa rosyjskie postawne dotyczy pewnej grupy golebii rosyjskich, do ktorej nalezy wiele ras zadziwiajacych swoja budowa i postawa, specjalnie nie powiem jak sie nazywaja te dwie pokazane przeze mnie, jestem ciekaw ile osob nie wie co to za rasy, swoja droga jestem zdziwiony Bajbus, bo to znane rasy

tak na marginesie powiem, iz te fotografowane byly podczas odpoczynku ptakow, w sytuacjach gdy sa w jakis sposob pobudzone wygladaja troszke inaczej, tzn maja bardziej zwarta postawe i pusluja doslownie calym korpusem, nie tylko szyja
tak sobie mysle i czy to nie sa czyliki rostowskie ?

Awatar użytkownika
zbiter
Posty: 1905
Rejestracja: wt lis 15, 2005 9:26 pm
Kontakt:

Post autor: zbiter » ndz gru 09, 2007 7:22 pm

Moge odpowiedziec ????????? :lol: ladny rysunek -z Niemiec?
Szukaj a znajdziesz

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » ndz gru 09, 2007 7:41 pm

zbiter pisze:Moge odpowiedziec ????????? :lol: ladny rysunek -z Niemiec?
aha zapomnialem, Zbiter nie mozesz podpowiadac :D ,

z Holandii

Awatar użytkownika
Bajbus
Posty: 141
Rejestracja: pt paź 13, 2006 6:21 am
Kontakt:

Post autor: Bajbus » ndz gru 09, 2007 7:44 pm

czytalem kiedys jakas ksiazke i widzialem na obrazku cziliki rostowskie maja pdobny wyglad i ten ogon tez taki charaktersytczny

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » ndz gru 09, 2007 7:48 pm

Bajbus pisze:czytalem kiedys jakas ksiazke i widzialem na obrazku cziliki rostowskie maja pdobny wyglad i ten ogon tez taki charaktersytczny
nie, nie, czyliki sa calkiem inne, boczate, mniejsze, bosonogie

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » ndz gru 09, 2007 7:51 pm

Lukezi pisze:jeszcze slyszalem okreslenie lentacze ale niewiem czy akurat odnosnie do tej rasy
Lukezi, nie wal na slepo :lol: , juz myslalem (po wolgach) ze pokazesz oponentom ze z Ciebie fachowiec, a Ty sru z lentaczami, :(

krzysiek
Posty: 3650
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 9:53 pm
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: krzysiek » ndz gru 09, 2007 7:58 pm

Fajne ptaszki, zwlaszcza te czarne, nie podpowiem, co to za rasa. przyznam, ze jedne z lepszych, jakie w polskich hodowlach widzialem.

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » ndz gru 09, 2007 8:01 pm

krzysiek pisze:Fajne ptaszki, zwlaszcza te czarne, nie podpowiem, co to za rasa. przyznam, ze jedne z lepszych, jakie w polskich hodowlach widzialem.
zapomnialem Tobie powiedziec zebys tez nie podpowiadal :D , ale jestes czujny

Awatar użytkownika
Lukezi
Posty: 555
Rejestracja: czw gru 21, 2006 8:33 am
Kontakt:

Post autor: Lukezi » ndz gru 09, 2007 8:05 pm

zaznaczam ze dokladnie nie wiedzialem czy to o to chodzi :) a te drugie czarne to nie lugaĂąskie postawne?

Dispar
Posty: 1099
Rejestracja: pn sie 27, 2007 2:55 pm
Kontakt:

Post autor: Dispar » ndz gru 09, 2007 8:07 pm

Rostowskie bialopiersne.
Cala ta grupa golebi rosyjskich postawnych jest bardzo ladna i bardzo dobrze by to wygladalo jakby ktos zebral ich wieksza kolekcje i nie trzymal ich z golebiami innej narodowosci.

Awatar użytkownika
Lukezi
Posty: 555
Rejestracja: czw gru 21, 2006 8:33 am
Kontakt:

Post autor: Lukezi » ndz gru 09, 2007 8:13 pm

wlasnie mialem pisac post z ta rasa ale kol.Dispar mnie uprzedzil

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » ndz gru 09, 2007 8:14 pm

no Zbiter, moge Cie prosic o fachowe podsumowanie? :D

Awatar użytkownika
zbiter
Posty: 1905
Rejestracja: wt lis 15, 2005 9:26 pm
Kontakt:

Post autor: zbiter » ndz gru 09, 2007 8:50 pm

Coz moge napisal -ptaszki ladniutkie ,zwlaszcza te wolgi ,chociaz i tym bialopiersnym nic nie brakuje.Te wolgi maja ladne lapcie ,nie wiele takowych sie spotyka . Koledzy mieli problem z bialopiersnymi gdyz tych ptakow nie ma za wiele ,kiedys widzialem w Poznaniu na gieldzie za 2 tys.i powiem ze wcale za dlugo nie siedzialy .Mozna tylko pogratulowac. Tylko aby im nic nie poroslo bo to u nich czesta wada.
Szukaj a znajdziesz

krzysiek
Posty: 3650
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 9:53 pm
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: krzysiek » ndz gru 09, 2007 8:55 pm

Chyba nic wiecej nie moglbym dodac. Wydaje mi sie tylko, ze jedno z wolzaĂąskich ma ciemne oko, co jest bledem, pozatym ptaszki bez zarzutu.

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » ndz gru 09, 2007 9:07 pm

zbiter pisze: Tylko aby im nic nie poroslo bo to u nich czesta wada.
tak to prawda, rysunek jest bardzo ciezki w utrzymaniu jesli chodzi o bialopiersne, nie mniej jednak tym juz nic raczej nie wyrosnie, co mialo wyrosnac juz wyroslo, no i kilka nie porzadanych piorek maja

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » ndz gru 09, 2007 9:09 pm

krzysiek pisze:Wydaje mi sie tylko, ze jedno z wolzaĂąskich ma ciemne oko, co jest bledem, pozatym ptaszki bez zarzutu.
masz racje jedno ma ciemne oko, to jest tak jesli okolice oka maja barwne to oko jest jasne, jesli natomiast okolice oka sa biale to oko jest ciemne, wedlug wzorca okolice oka maja byc biale, a oko jasne, jest to bardzo ciezkie do uzyskania.
Ostatnio zmieniony ndz gru 09, 2007 10:02 pm przez quatro, łącznie zmieniany 1 raz.

krzysiek
Posty: 3650
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 9:53 pm
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: krzysiek » ndz gru 09, 2007 9:32 pm

Wiem, tez mialem wolzaĂąskie. W ogole trudno u nich utrzymac rysunek, czasami po dobrych parach wychodza bialolotki lub z cala glowa ciemna , bardzo czesto sa wlasnie ciemnookie lub z okiem lamanym. Te twoje sa naprawde fajne, maja idealny rysunek, ÂŻycze Ci, by mlode dawaly takie same.

karo
Posty: 28
Rejestracja: pn lis 12, 2007 5:07 pm
Kontakt:

Post autor: karo » pn gru 10, 2007 3:40 pm

wygladaja jAK LAHORE

ODPOWIEDZ